Har I brug for en it-konsulent i perioder ?

Enten fordi I ikke har brug for en it-konsulent hele tiden, eller fordi I fra tid til anden skal bruge en helt særlig kompetence, eller I har travlt midt i en spidsbelastning i it-afdelingen. En ekstern it-konsulent kan hjælpe jer med mange typer it-opgaver.

Han kan fungere som jeres

  • it-rådgiver eller it-chef, der sikrer, at jeres ansatte it-teknikere, ingeniører og softwareudviklere arbejder efter en gemmearbejdet it-strategi og løser deres opgaver bedst muligt
  • it-projektleder, der sikrer, at både interne og eksterne it-eksperter og softwareingeniører følger it-arkitektens anbefalinger, og at alle har fokus på it-sikkerheden og når mål og del mål til tiden – og korrekt
  • it-programmør, der koder og udvikler databaserne og gennemgår it-netværket
MED ANDRE ORD:

It-outsourcing gør, at I kan tilkøbe den rette ekspertise, når I har behovet.

På den måde sikrer I, at I ikke betaler for mere, end I har brug for og samtidig har helt styr på it-driften, mens I selv løser jeres kerneopgaver.

Ofte vil I sikkert bemærke, at de eksterne it-konsulenter har mere fokus på opgaven end jeres interne it-medarbejdere, fordi de eksterne kun skal løse denne ene opgave hos jer, modsat de fastansatte, der ofte har en bredere jobprofil. Samtidig hyres eksterne it-konsulenter som regel ind, fordi de netop er specialiseret til den pågældende opgave.

Fordi eksterne it-konsulenter kan hjælpe jer med så mange forskellige opgaver, er vi ofte hos vores større kunder i en længere periode ad gangen, men det er bestemt også muligt at gøre brug af vores assistance i mindre omfang.

Lille, stabilt it-firma med langvarige kundeforhold

Har I brug for ekstern it-hjælp, er vi i Kracon ApS et troværdigt valg. Vi takker hellere nej til en kunde for meget, end vi vil risikere at tage en kunde ind, hvis profil ikke passer til vores, for vi vil leve op til vores gode ry hver gang. Og vi kan se på vores portefølje, at vi er dygtige til at udvælge de rigtige, for de fleste af vores kunder har vi i 5-10 år. Vores ældste kunde går helt tilbage til 2002, hvor indehaver Svenne Krap drev forgængeren til det nuværende Kracon ApS.

Du kan læse her, hvordan vi etablerer et samarbejde med en ny kunde.
Det er vores klare anbefaling, at vi indleder med et mindre projekt, som vi kan udvide undervejs. For it er en tillidssag, og jo større tillid I har til os, jo bedre kan vi løse opgaven for jer. Når vi begynder i det små, lærer vi jer godt at kende, så vi kan foreslå de it-løsninger, der passer allerbedst til jer. Samtidig kan vi registrere, hvor vi også kan optimere for jer i forhold til opgaver eller systemer. Måske har I vænnet jer til småproblemer, der sagtens kan forbedres.

Helt bevidst arbejder vi på tværs af systemer. Det gør, at vi kan foreslå den bedste løsning til jer og ikke er afhængig af nogle få udvalgte programmer. Og da vi har den rette it-mæssige viden og erfaring, kan vi efterfølgende sætte os grundigt ind i systemet, hvis vi får brug for at arbejde i det, eller vi kan finde den rette specialist i vores store netværk, som vi kan løse opgaven sammen med.

Har du spørgsmål til,
hvordan vi kan løse jeres opgave?

Du kan læse vores faste procedure her. Du er også altid velkommen til at ringe 31 313 818 eller sende en mail med spørgsmål